Megazone

The Ultimate Laser Adventure
It is currently Sun May 19, 2013 1:09 am

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 56 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Re: Trelim 2012
PostPosted: Fri May 04, 2012 9:02 am 

Darkomen wrote:
GP kutsuu sotanorsuja 12- man lajiin!

Tarvitsetteko te apua sivulajin voittamiseen vai kuinka? :D Minä en valitettavasti pääse näihin kisoihin ns. peruuttamattoman menon vuoksi (omat häät) ja taitaa sama meno estää parin muunkin kaverin osallistumisen.

Profile  

PostPosted: Fri May 04, 2012 3:19 pm 

Mul kans lukemiset kesken viel, 13.6 asti. Sen jälkee on aikaa kisata paljon :)

Profile  

PostPosted: Fri May 04, 2012 4:26 pm 

Milky wrote:
Attachment:
forum.jpg

How i was not suprised? No taitaa olla niin että meikäläistä ei näissä jäsenjutuissa vähän aikaan nähdä. Adios tyypit! Toivotaan että saatte hyvät kisat.

Profile  

PostPosted: Fri May 04, 2012 4:32 pm 

Nyt loppui tuo "sotanorsu" -sanan käyttö ja heti!

Jos tässä peruspoppoossa on yksi kiväärisniper vanhasta "nahkalätsä" -jengistä, niin se ei oikeuta teitä kutsumaan meitä yllä mainitulla nimellä! Menkää itteenne, hä?!

Kisoista sen verran, että taitaa oman joukkueeni osallistuminen olla hiljalleen menemässä pakkasen puolelle. Katsellaan, mitä tulee, jos tulee.

Palaillaan asiaan!

PS. Jos meitä ei näy, saatatte voittaa! Go GP!

Profile  

PostPosted: Sat May 05, 2012 11:41 pm 

Mikäs Grimberkkiä pännii? Pelaamallahan sitä hyväks tullaan ja tottahan se on että tommonen tiimi varmasti mukavasti pieksee uusien jäsenten tiimit mutta niinhän se sanonta menee että häviöistä oppii enemmän kun voitoista :?:

Profile  

PostPosted: Sun May 06, 2012 1:14 am 

Jos ei kerran asiallisesti edes viitsitä keskustella ja pamautetaan tollanen kuva, niin mulla ei oo mitään intoo olla tekemisissä kyseisen henkilön kanssa. Jos kerran oman mielipiteen kertomisesta pamautetaan tollasta paskaa niskaan, niin asia selvä; selvästikkään en ole tänne tervetullut, eikä muutenkaan mielipiteen ilmaiseminen asiallisesti ole täällä järin arvostettua, ellei tarpeeksi moni ole samaa mieltä, joten ihan sama. Mikäs minä siitä nyt olen puhumaan. Ja luulisi nyt milky:llä Helsinkiläisenä olevan sen verran tajua, ettei nyt tollasta tekis, mutta ei... nähtävästikkään näkemykseni Helsinkiläisistä on väärä, tai sitten milky:lle noussut vähän kunnia päähän voitoista? Pahoitteluni kun yleistän, sillä tiedän että Helsingistä ja täältä hyviäkin tyyppejä löytyy, mutta myös täysiä kusipäitä. Tässä vaiheessa myös pahoittelen hieman rajua kielenkäyttöäni. Mulla on parempaakin tekemistä kun kisoissa paheksumisen ja juorujen keskipisteenä oleminen (tullut sen verran monta kertaa todistettua, niin tuskinpa täälläkään meno erilaista olisi). Olin tulossa hyväksymään työn kysymyksen että haluaisinko liittyä tiimiin, mutta tuon kyseisen kuvan nähtyäni meni kyllä into kisoihin lähtemisestä. Tällästä valittamista täältä suunnalta tällä kertaa. Pitäkää hyvät kisat.

Profile  

PostPosted: Sun May 06, 2012 10:09 am 

Ajattelin olla puuttumatta tähän asiaan, mutta tässä sitä ollaan.
Grimberg, ota ihan rennosti. Kaikki täällä on saanu sitä vittuilua niskaan ja kaikki siitä on vetäny herneet jossain vaiheessa nenäänsä. Kaikesta huolimatta se kuuluu _mun_ mielestä ihmisten väliseen normaaliin kanssakäymiseen ja siten siihen on ehkä parempi jossain vaiheessa tottua. Ei pidä olla tosikko. Tiedän itsekin kokemuksesta miten kannattamatonta tommonen siltojen polttaminen on. Tän pelin luonne on vähän sellanen, että kun tästä kerran kiinnostuu on se vaikee lopettaa. Kuitenkin lähtökohtaisesti me, sä mukaan lukien, kaikki ollaan täällä pitämässä hauskaa. Jokainen vaan tekee sen tyylillään. Anna trollien trollata ja keskity olennaiseen, eli laserhippaan!

Profile  

PostPosted: Sun May 06, 2012 4:23 pm 

Grimberg wrote:
Jos ei kerran asiallisesti edes viitsitä keskustella ja pamautetaan tollanen kuva, niin mulla ei oo mitään intoo olla tekemisissä kyseisen henkilön kanssa. Jos kerran oman mielipiteen kertomisesta pamautetaan tollasta paskaa niskaan, niin asia selvä; selvästikkään en ole tänne tervetullut, eikä muutenkaan mielipiteen ilmaiseminen asiallisesti ole täällä järin arvostettua, ellei tarpeeksi moni ole samaa mieltä, joten ihan sama. Mikäs minä siitä nyt olen puhumaan. Ja luulisi nyt milky:llä Helsinkiläisenä olevan sen verran tajua, ettei nyt tollasta tekis, mutta ei... nähtävästikkään näkemykseni Helsinkiläisistä on väärä, tai sitten milky:lle noussut vähän kunnia päähän voitoista? Pahoitteluni kun yleistän, sillä tiedän että Helsingistä ja täältä hyviäkin tyyppejä löytyy, mutta myös täysiä kusipäitä. Tässä vaiheessa myös pahoittelen hieman rajua kielenkäyttöäni. Mulla on parempaakin tekemistä kun kisoissa paheksumisen ja juorujen keskipisteenä oleminen (tullut sen verran monta kertaa todistettua, niin tuskinpa täälläkään meno erilaista olisi). Olin tulossa hyväksymään työn kysymyksen että haluaisinko liittyä tiimiin, mutta tuon kyseisen kuvan nähtyäni meni kyllä into kisoihin lähtemisestä. Tällästä valittamista täältä suunnalta tällä kertaa. Pitäkää hyvät kisat.

Kotatsun postaukseen viä jatkoo:

Älä koe et sä oot ainoo jolle vähä auotaan, se ei oo mitään totista/hlökohtasta aukomista.

Joten, kasaappa ny jengi ja mukaan pelaileen! :)

ps. Milky on ihan kiva kaveri :twisted:

Profile  

PostPosted: Sun May 06, 2012 5:47 pm 

HUOM!

KISOJA SIIRRETTY VIIKOLLA ETEENPÄIN!

Profile  

PostPosted: Sun May 06, 2012 7:34 pm 

Juhgis wrote:
"sotanorsu"

Attachment:
mnzs661912pq8.jpg
mnzs661912pq8.jpg [ 255.88 KiB | Viewed 763 times ]

Profile  

PostPosted: Mon May 07, 2012 11:26 am 

Wanha kunnon näräily alkakoon! Grimberg ottaa nyt ihan rauhassa.

P.s milky on king ja sotanorsut ei kuole koskaan 8-)

Profile  

PostPosted: Mon May 07, 2012 2:47 pm 

Tästähän tuli hyvä ketju 8-) Juhgis mä oon käytettävissä (ainaki viel) jos tarttette pelaajia. Rakennat jotai siirtolaa maan keskipisteesee kun ei suhun saa yhteyttä puhelimella (tai sit oot vaihtanu numeroo).

Profile  

PostPosted: Mon May 07, 2012 8:12 pm 

No terve!

Kyllä vanha numero toiminnassa on, taitaa Tarolla olla lehtimyyjien numero käytössä tällä kertaa 8-)

Profile  

PostPosted: Mon May 07, 2012 10:39 pm 

Plaag wrote:
HUOM!

KISOJA SIIRRETTY VIIKOLLA ETEENPÄIN!

Siirsitte kisat sit kisat Juhannus viikonlopulle...

Profile  

PostPosted: Tue May 08, 2012 10:40 am 

Kalenterin käyttö olisi varmaankin hyvä vaihtoehto 8-)

Mikä estää tuon 15.-16.6 ajankohdan ?

Jos aikaistetaan vaikka viikolla aikaisemmaksi ?

Profile  

PostPosted: Tue May 08, 2012 6:28 pm 

Juhannuspäivä on 23.6., kisapäivä olisi näillä näkymin tuo 15.6.-16.6.

Alkuperäinen kisapäivähän oli siis 8.6-9.6. Mikä oli este yli 5:lle pelaajalle. Siksi kisoja siirrettiin vielä kun ollaan hyvissä ajoin liikenteessä ja se on mahdollista.

Profile  

PostPosted: Wed May 09, 2012 11:43 pm 

Mulla alkaa oleen varapelaajia kohta joukkueellinen, eli ilmottakaa vaan mulle jos tarvitte pelaajia...

Ja missä on Oulun joukkue?

Saadaanko J:kylästä kokonainen joukkue, tai edes osittainen?

Voidaan kysellä kyllä pelikavereita täytteeksi jos pelaajia jää uupumaan :)

JA MISSÄ MEIDÄN TAMPEREEN ALKEISKURSSILAISET!? Nyt olis paikalliskisaa tarjolla, rohkeesti vaa ilmottaan mulle jos kisat kiinnostaa niin koitetaan järjestää joukkue :)

Profile  

PostPosted: Thu May 10, 2012 10:52 pm 

Niitä pelottaa toi teidän tiimi! Ja totta puhuen en mielelläni itekkään lähe teitä vastaan pelaan vaikka oiski palkintosijat jääny teiltä vähäsiks :)

Profile  

PostPosted: Fri May 11, 2012 1:55 pm 

tiirikka wrote:
Niitä pelottaa toi teidän tiimi! Ja totta puhuen en mielelläni itekkään lähe teitä vastaan pelaan vaikka oiski palkintosijat jääny teiltä vähäsiks :)

elä poeka tota tiimiä pelköö :D kato noissa kisoissahan käy niin et kotatsu unohtaa et se pelaa tuigun kaa samassa tiimissä ja koittaa sit päästä sen ihon alle. Tämän onnistuttua Tuiggu hajoaa täysin ja jättää kentän. Seuraavaksi äRrä ihmettelee mihin tuiggu katos... senhän piti pitää selkä... täydellinen hajoaminen ja tippumine pelistä... seuraavassa pelissä tämän kolmikon yhteistyöstä ei voi edes puhua johon Legim hajoaa ihan täysin ja lopettaa myös pelaamisen... eli lopputuloksena Plaag pyörii jossain hyrränä ja Teewu kerää hirveetä scoree mut hei ei se millään riitä...

Eli ei muuta kun tiimiä kasaan... :D

PS: tarinan hahmot ovat "täysin" fiktiivisiä eivätkä pohjaudu millään tavalla tosielämän henkilöihin :shock:

Profile  

PostPosted: Fri May 11, 2012 11:25 pm 

Laitetaanko taustalle soimaan tää: http://www.youtube.com/watch?v=KHy7DGLTt8g

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 56 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 2 hours [ DST ]