Grimberg wrote:
Jos ei kerran asiallisesti edes viitsitä keskustella ja pamautetaan tollanen kuva, niin mulla ei oo mitään intoo olla tekemisissä kyseisen henkilön kanssa. Jos kerran oman mielipiteen kertomisesta pamautetaan tollasta paskaa niskaan, niin asia selvä; selvästikkään en ole tänne tervetullut, eikä muutenkaan mielipiteen ilmaiseminen asiallisesti ole täällä järin arvostettua, ellei tarpeeksi moni ole samaa mieltä, joten ihan sama. Mikäs minä siitä nyt olen puhumaan. Ja luulisi nyt milky:llä Helsinkiläisenä olevan sen verran tajua, ettei nyt tollasta tekis, mutta ei... nähtävästikkään näkemykseni Helsinkiläisistä on väärä, tai sitten milky:lle noussut vähän kunnia päähän voitoista? Pahoitteluni kun yleistän, sillä tiedän että Helsingistä ja täältä hyviäkin tyyppejä löytyy, mutta myös täysiä kusipäitä. Tässä vaiheessa myös pahoittelen hieman rajua kielenkäyttöäni. Mulla on parempaakin tekemistä kun kisoissa paheksumisen ja juorujen keskipisteenä oleminen (tullut sen verran monta kertaa todistettua, niin tuskinpa täälläkään meno erilaista olisi). Olin tulossa hyväksymään työn kysymyksen että haluaisinko liittyä tiimiin, mutta tuon kyseisen kuvan nähtyäni meni kyllä into kisoihin lähtemisestä. Tällästä valittamista täältä suunnalta tällä kertaa. Pitäkää hyvät kisat.
Kotatsun postaukseen viä jatkoo:
Älä koe et sä oot ainoo jolle vähä auotaan, se ei oo mitään totista/hlökohtasta aukomista.
Joten, kasaappa ny jengi ja mukaan pelaileen!
ps. Milky on ihan kiva kaveri